Dalam tempoh Beberapa Hari Kulit dah Nampak Berseri dengan Kitsui Korean White | B.B Whitening

3:17 AM

1st day pengambilan
Selalunya wanita Asia memang obses nak kulit putih sebab bagi orang Asia kulit berwarna cerah dan putih adalah simbol kecantikan yang mampu membuatkan ramai para jejaka di luar sana tak duduk dia dan senang setiap kali nampak wanita berkulit putih. Disebabkan obsesi terhadap wajah yang cerah dan putih rata-rata ramai yang telah mengambil risiko dengan mengambil pelbagai makanan tambahan dan paling ekstrem adalah dengan mengambil suntikan untuk putihkan kulit tanpa kebenaran KKM. duh. Sebenarnya walau telah banyak amaran dari pihak berkenaan namun apakan daya akibat dek obsesi nak putih ramai yang sanggup merisikokan diri sendiri.

Betul jangan jadi color-cist, percayalah ramai gadis US di luar sana mereka lebih sukakan warna kulit golden tan kalau nak tahu dorang juga sanggup beli produk untuk coklatkan badan mereka tak pun sanggup pergi guna mesin buat skin tanning.

Itulah manusia, kecantikan tu memang subjektif dan mempunyai perspektif dari pelbagai manusia lain. But the point is kita ni cantik untuk please kan orang lain atau nak cantik luar dan dalam. Kalau you all tanya I, I lebih suka cantik luar dan dalam. Kalau dalam terjaga Insha Allah luaran pun mesti nampak auranya.

Baru-baru ni I tengok kakak Aiin Baharom ada review Kitsui, nampak macam best kulit dia pun nampak macam better sekarang, mungkin produk ni la kot salah satu dia consume, I pon macam teruja nak cuba Kitsui ni. Apa lagi Alhamdulillah ada rezeki akhirnya Allah makbulkan impian dapat juga cuba sendiri Kitsui Whitening B.B dan juga Korean White. I ambil non-stop dari 1st day consume.


3-4 hari selepas pengambilan
Tadaa, baru harini I pergi jalan-jalan ramai dok tenung-tenung, kulit macam so far better than before, kulit I sebenarnya liang pori besar dan berlubang-lubang akibat daripada jerawat jahat ! Sekarang Alhamdulillah pori dah start refined a bit, lepas tu kulit nampak lebih sekata dari sebelum, so far so good ! Alhamdulillah ! :) Tapi belum completely licin macam porcelain, Ya Allah yang tu je la aku harapkan, aku nak sangat kulit cantik macam patung. Hihih.

Kena ambil dua-dua untuk kesan yang terbaik 
Tapi korang janganlah completely mengharapkan durian jatuh ke riba, selain daripada pengambilan Korean White dan Whitening B.B, korang kena pastikan mengambil makanan yang kaya nutrisi macam buah-buahan dan minum air dengan banyak ! Pisang, betik, Oren, anggur, tembikai adalah buah-buahan yang I boleh rekomen untuk diambil disamping ianya agak murah berbanding buah-buahan import yang lain. Tapi sekarang harga buah-buahan kemain mahal tu ramai yang sanggup beli supplement at least masa untuk expired tu lebih lambat kan. Jangan lupa kalau ambil supplement ke makanan kecantikan pastikan minum air suam dalam 3 liter sehari.


Apa yang korang perlu tahu mengenai Kitsui Korean White ?



Info dari : www.kitsui.com.my 
Kitsui Korean White
collagen.acerola.camu camu
100% Bebas gula
Kitsui Korean White , 100% Sugar Free, Double Up Whitening Cell Renewal.

Penyelesaian bagi masalah kulit, masalah jeragat, bintik-bintik hitam dan kusam.Sesuai untuk pengguna yang ada masalah diabetes.Dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi dengan saiz pembungkusan 17 paket x 5 gm

KELEBIHAN KOREAN WHITE
✔ Untuk menghilangkan bintik-bintik atau tompok hitam dibahagian badan dan muka.
✔ Mencerahkan kulit muka
✔ Bertindak sebagai anti penuaan
✔ Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap
✔ Memulihkan luka jerawat dan menutupnya.
✔ Menghaluskan kulit dan mencerahkan kulit (kelihatan berseri).
✔ Tegang serta gebukan kulit wajah

✔ Sesuai untuk penguna yang mempunyai masalah Diabetis 100% bebas gula
✔ Amat sesuai untuk pesakit diabetis atau kencing manis.

CARA PENGGUNAANNYA:
Tambah 1 paket (5 gram) .Anda boleh mengambil dengan apa-apa bahan makanan, campurkan dengan kopi, yogurt, jus atau sebarang makanan. Minum air yang secukupnya untuk mendapatkan hasil yang terbaik.
1 paket sehari, sebaik-baiknya sebelum tidur. Goncang dan minum sebelum tidur. 
RAMUAN
Peptida Kolagen Marin
Acerola
Serbuk Campuran Beri
Vitamin C
Buah Camu-Camu


Korean White dari Kitsui ni adalah produk makanan kecantikan/ makanan tambahan yang membantu untuk mengurangkan masalah liang pori besar dan tersumbat serta menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Malahan ianya adalah bebas gula dan direkomen untuk sesiapa yang suka pakai mekap dan selalu mengalami masalah kulit.


Hanya perlu ambil pada waktu malam sahaja sebelum tidur dan ketika perut masih kosong. So far 1 kotak ni aku rasa cukup untuk setengah bulan ada dalam 17 sachets x 5 g. Sikit je tapi fuh kulit nampak lebih firming gitu. Tapi pleaselah you all result berdasarkan secara individu so far Alhamdulillah aku suka resultnya, kalau yang tak sesuai tu mohon jangan teruskan pengambilan, so far tak de kesan sampingan buruk-buruk lagi kena kat aku yang paling penting aku senang nak buang air besar.

Apa yang korang kena tahu mengenai Kitsui Whitening B.B


Info dari : www.kitsui.com.my  
Kitsui Whitenin B.B Drink

Alpha Lipoic Acid
Acerrola cherry Extract
Penyelesaian bagi masalah kulit, masalah jeragat, bintik-bintik hitam dan kusam. Dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi dengan saiz pembungkusan 15 paket x 10 gm.

KELEBIHAN WHITENIN B.B
✔ Mencerah & memutihkan seluruh wajah
✔ Menghalang pembentukan blackhead & whitehead
✔ Membantu mengurangkan jerawat muka dan badan.
✔ Mengawal minyak berlebihan dimuka
✔ Menaikkan seri wajah
✔ Mencerahkan mata
✔ Menghalang penghasilan melanin kulit
✔ Memutihkan kulit menjadi putih pink & gebu
✔ Menutup liang pori muka
✔ Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1-2 minggu

RAMUANAlpha lipid AsidEkstrak Campuran BeriCeri AcerolaEkstrak Oren
 
Cadangan Pengambilan & Cara Penggunaan
Tambah 1 paket (10 gram) untuk 200ml air suam. Goncang dan minum dengan segera. Minum air yang secukupnya untuk hasil yang terbaik.
1 paket sehari, sebaik-baiknya sebelum tidur. Goncang sebelum minum.
 

Kitsui Whitening B.B ni sama juga macam Korean White cuma yang ni lebih kepada mencerahkan warna kulit dan ianya terdapat super hydrolyzed Vitamin C dan boleh nampak kesan ekurang-kurangnya dalam 7 hari.  Kalau korang nak ambil Produk Kitsui aku suggested try dua-dua ni Korean white dan whitening B.B gabungan yang bagus.


Kitsui Whitening B.B mempunyai 15 sachets 1 kotak jadi ianya cukup untuk pengambilan dalam setengah bulan kalau korang ambil 1 hari 1 sachet, tapi dia rekomen ambil dalam 1-2 sachets satu hari. Bagi aku ikut keperluaan penerimaan badan setiap individu, so far aku ambil 1-2 sachets ikut mood aku hihihi. Kadang-kadang campur je dalam satu cawan letak air suam sebab bagi aku masuk juga dalam usus hehe.

Ni contoh serbuk Korean White dan Whitening B.B ye
Seperti yang korang nampak pada gambar atas ni contoh serbuk yang korang boleh bezakan antara Korean White dan Whitening B.B. Jangan pula ada masalah kekeliruaan ye dan aku harap korang dapatkan produk ni pada seller yang sah tau untuk elakkan berlaku penipuan.

Nak tengok VIDEO dan gambar lain :



Selain daripada I salah seorang testimoni, ada ramai juga yang dah memilih Kitsui sebagai produk kesihatan dan kecantikan nombor 1 mereka :


Untuk maklumat lanjut mengenai Produk KITSUI, sila layari :
Boleh dapatkan di Guardian, Watson, Lazada, Shoppe dan farmasi terpilih atau lagi senang beli direct melalui web rasmi Kitsui. Dan jangan lupa kumpulkan 6 barcode untuk tebus 1 kotak PERCUMA

Web : www.kitsui.com.my
Facebook : kitsui my
Instagram : kitsuimalaysia

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸