Nak Menang TIKET ke Konsert akhir THE VOICE Musim ke 13? Cuba baca sini.

10:32 AM


Sudah 13 tahun The Voice berada di rancangan TV Amerika dimana ianya salah satu pertandingan nyanyian sama yang mencari bakat yang luar biasa sama ada secara solo, duets mahupun yang sudah pro atau yang masih baru lagi dalam dunia seni ni.

Pemenang diadili berdasarkan secara undian melalui telefon, internet, SMS dan juga iTunes Store. Para peserta yang berjaya menambat hati jurulatih setelah beradu suara berpeluang memilih jurulatih mereka. Jurulatih yang terlibat sepanjang musim The Voice ialah Adam Levie, Ceelo Green, Christina Aguilera, Blake Shelton, Shakira, Usher, Gwen Stefani, Pharrell Williams, Miley Cyrus dan Alicia Keys.

Yang mana satu jurulatih yang you all minat ? Kalau I lebih suka Alicia Keys sebab dia sangat natural dan Miley Cyrus sebab dia sangat fresh and young thinker. Fuh bukan senang kan nak pilih jurulatih sebab kita ni akan cuba mengikut orang yang bimbing kita tau. 

Rancangan TV realiti The Voice ni berjaya meraih jutaan penonton setiap Malam Sabtu dimana REAL TALENT dapat diasah bakat mereka. 

Paling menarik The Voice memberi peluang kepada peminat untuk mencuba sendiri keluaran minyak wangi khas untuk lelaki dan wanita yang perlu dimiliki bagi setiap individu.


Terdapat lebih kurang 12 pilihan haruman minyak wangi dari The Voice yang sesuai untuk wanita dan lelaki yang ingin tampil lebih berkeyakinan, menarik, mempesonakan lebih-lebih jika di atas pentas, atau pergi karaoke bersama teman. Terasa yakin seperti Super Star di atas Stage The Voice.



Haruman wangian dari The Voice ni mempunyai packaging yang sangat menarik dan cecair haruman di masukkan ke dalam botol yang berbentuk seperti microphones. From my observation especially The Voice Women Miniature Set EDT 20ml x4pc terdapat 4 level mengikut  warna :
  • Black Edition
  • Gold Edition
  • Silver Edition
  • Rose Gold Edition
Dan antara keempat-empat level ni I paling suka haruman Rose Gold Edition sebab aroma dia sweet, tak menusuk hidung dan lembut je. Rasa macam berkeyakinan je nak pergi masuk audition The Voice untuk season ke 14. *jokes*



Ada saiz yang besar tapi I recommend you all beli dahulu yang miniature size ni sebab you all boleh serasikan dahulu dengan mana yang sesuai untuk personaliti memasing. Bila dah ada yang berkenan baru you all beli yang saiz besar.

Setiap satu botol saiz miniature ni lebih kurang 20ml. Sangat sesuai dijadikan sebagai hadiah hantaran, hadiah hari jadi, anniversary dan pelbagai lagi.

The Voice Edisi Hitam mempunyai campuran dari tangy lemon, sensual jasmine dan warm cedarwood.

The Voice Edisi Emas adalah gabungan campuran dari Freesia, blackcurrant dan juga vanilla.

The Voice Edisi Perak adalah tempat yang ketiga di dalam Liga The Voice dimana ianya menjadikan si pemakai bersinar dengan kilaun nilam menyerlahkan lagi keunikan tersendiri dengan aroma daripada orange dan ros.

The Voice Edisi Rose Gold pula adalah edt gabunganbuah-buahan seperti blackcurrant, pink pepper dan pear.

Jadi pilihan di tangan anda. I still with my fav iaitu The Voice Edisi Rose Gold ! :)


#MYCYBERSALE yang bakal bermula dari 9-13 Oktober 2017 menawarkan pelbagai hadiah yang menarik. Anda hanya perlu membeli mana-mana minyak wangi The Voice dan berpeluang unuk memenangi cabutan bertuah sehingga RM18,000 dan tiket konsert akhir The Voice Musim ke 13 !

Jom beli dekat sini sekotak,
Website : www.shins.my
Instagram : @shinsmy
#thevoiceperfumesgmy






You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸