NIVEA PROTECT & CARE GALAKKAN RAKYAT MALAYSIA UTAMAKAN PENJAGAAN DIRI DAN MEREKA YANG MEMERLUKAN

11:23 AM





Baru-baru ni I baru sahaja menyertai #NiveaCareRun di Presint 6, Putrajaya untuk memberikan galakan dan sokongan pada larian ini dimana acara ini telah disertai lebih kurang 2,500 rakyat Malaysia yang telah berjaya mengutip wang sumbangan sebanyak RM20,000 daripada larian kali ini dan telah didermakan kepada Yayasan Budi Penyayang Malaysia ( Penyayang ) untuk memberikan kepada mereka yang memerlukannya.


Nivea protect & care diformulasikan dengan bebas alkohol, esen krim Nivea dan haruman yang lembut untuk melindungi kulit dan bawah lengan selama 48 jam lamanya. Bagi yang gemar mencukur bulu ketiak Nivea mungkin adalah produk yang terbaik untuk membantu mengurangkan kerengsangan kulit lebih-lebih lagi di bahagian yang sensitif. Kalau anda nak tahu time anda cukur bulu ketiak tu hampir 36% kulit disingkirkan yang mengakibatkan kerosakan kulit.


Acara ini juga telah dimeriahkan lagi dengan kehadiran selebriti tempatan iaitu Siti Saleha, nadia Heng dan Fiqhrie. Secara keseluruhannya, NIVEA Care Run telah mencatat kejayaan cemerlang dari segi
mendidik rakyat Malaysia tentang kepentingan penjagaan kulit bawah lengan di samping
membantu mereka yang kurang berkemampuan.




Deodoran NIVEA Protect & Care roll-on 50ml dan NIVEA Protect & Care spray 150ml
masing-masing dijual pada harga RM11.30 dan RM17.50 di semua pasar raya dan farmasi
seluruh negara.

Layari www.facebook.com/mynivea untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk NIVEA.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸