Perut Buncit Hilang Dengan Sekelip Mata tanpa DIET, lol !

10:39 AM

Menjadi seorang wanita yang sudah bersalin 2 orang anak membuatkan badan I nampak berlebihan lemak di bahagian perut. Serious banyak cara dah cuba untuk kempiskan lemak di perut namun tak banyak tips yang boleh dikatakan berkesan untuk badan I.

Finally Pakai seluar tutup perut tak nampak buncit !

But then a friend Offered I untuk cuba sendiri Shapee Seamless Tankee iaitu sejenis pakaian yang mampu membantu mengetatkan kembali lemak dan buat pinggang nampak lebih ramping dan gorgeous gitu. I dah cuba pakai and seriously dia beautifully FIT di badan I tau. Paling best sangat selesa di pakai ! Rasa macam bersyukur sangatlah "a friend" tu offered I cuba pakai sendiri Shapee Seamless Tankee ni.


Dengan menggunakan material jenis Nylon yang boleh diregangkan tambahan ianya tahan lama memberikan postur bentuk badan yang menarik di samping mencantikkan lagi bahagian aset wanita. Malahan ianya menyembunyikan bayangan dan benjolan lemak berlebihan. Ianya harus dipakai setiap hari agar si pemakai nampak lebih menwan dan mempesonakan !



Bahagian TUBUH Badan yang di TARGET adalah :
  1. Pembentukan Bahagian Pinggang + Pelangsingan
  2. Bahagian Dada(Payudara) + Menegangkan
  3. Bahagian Tulang Belakang + Memperbetulkan Postur
Fabrik yang digunakan jenis yang boleh bagi kulit bernafas you all iaitu nylon dan juga spandex malahan sangat sesuai dipakai dengan jangka masa yang agak panjang sekitar 5-8 jam sehari. Dengan rekabentuk Seamless yang mengikut bentuk tubuh badan membuatkan si pemakai terasa seperti mempunyai kulit yang kedia ! :)  Paling menarik Shapee Seamless Tankee ni menggunakan Teknologi 3D Mikro-urut dari Jepun yang membantu jana haba untuk bertindak melancarkan pengaliran darah dan menggalakkan metobalism menjadi lebih cepat utuk pembakaran lemak setiap kali anda melakukan pergerakan. Sounds Fantastic kan ? Lepas ni I cannot say malas any longer to workout ! :)


Ukuran Mengikut Badan :



Cara Nak Pakai Shapee Seamless Tankee :


Cara Nak Cuci :

  1. Basuh secara manual guna tangan supaya fabrik lebih tahan lama.
  2. Cucian Tumbler dilarang sama sekali untuk perlindungan yang baik untuk fabrik.
  3. Sidai bukan dibawah sinaran matahari.
  4. Jangan guna peluntur berklorin.
Berat Shapee Seamless Tankee ni lebih kurang 100 gram berukuran 8x4x20cm.

HARGA : RM75



I ada GOOD NEWS untuk you all ! #MYCYBERSALE akan datang tak lama lagi you all, actually I am the ONE yang tak sabar sebab ada several items I target nak beli, feeling like I need more discount, kalau you all nak tahu kan Shapee Seamless Tankee juga adalah item yang termasuk untuk #MYCYBERSALE juga ! So, GET ready ! Grab what worth for you so you all tak menyesal terbeli barangan berkualiti dengan harga mahal pulak kan. Tak silap I dengar cerita kalau you all beli time ni boleh dapat PENGHANTARAN SECARA PERCUMA !

#MYCYBERSALE akan bermula dari 
9th-13th Oktober 2017 !

Shapee menawarkan Promosi secara BUNDLE dan juga Penghantaran Percuma !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : www.theshapee.com
Instagram : @shapeemy #shapeemy


HAPPY SHOPPING YOU ALL !
xoxo,
Syafiera

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸