ToteBag karakter EMOJI bakal ceriakan harimu !

10:36 AM


EMOJI yang comel-comel boleh dikatakan sebagai inspirasi untuk seseorang kelihatan lebih ceria dan terasa lebih GEMBIRA untuk meneruskan kehidupan yang berkualiti pada masa akan datang. Bukan sahaja untuk mood individu malahan emoji ini boleh digunapakai untuk menerangkan tentang keadaan seseorang yang tengah mengalami peristiwa secara real-time sama ada dalam keadaan gembira, sedih, dan cara luahan ekspresi yang lain.

Animasi THE EMOJI MOVIE yang bakal ditayangkan pada bulan Oktober 2017 bakal disuaralatarkan oleh para pelakon yang agak terkenal iaitu termasuklah T.J Miller, Anna Faris, Christina Aguilera , Patrick Steward dan ramai lagi.


Disebabkan oleh sambutan hangat, Giamax telah membuat kejutan dengan mengeluarkan rangkaian bag tangan yang mempunyai karakter emoji yang sangat comel berdasarkan karakter di dalam The Emoji Movie, ianya sangat sesuai digayakan oleh mereka yang mempunyai gaya hidup yang bebas tekanan dan ingin kelihatan gembira selalu lagipun Giamax ni memang salah satu jenama bag tangan yang telah mempunyai pengikut 'kipas-susah-mati.'


Giamax telah menggunakan warna yang sangat terang dan lembut, rekabentuk bag yang menarik dan setiap item mempunyai karakter yang comel dari The Emoji Movie bakal memberikan peminat muda nampak lebih stylo, cantik dan bergaya dalam #OutfitOfTheDay/#OOTD 


GIAMAX X THE EMOJI MOVIE INSPIRING MEH TOTEBAG adalah salah satu bag yang terdapat dalam siri Edisi Terhad yang mempunyai :

  1. saiz lebih kurang 33.5cm(L) x 14.3cm(W) x 26.5cm(H)[23CM]
  2. Bahagian atas Berzip
  3. Pemegang flat
  4. Ada 4 ruang untuk isi barangan, ada innerbag
  5. Bahan : Kulit sintetik

Terdapat 3 warna dan 3 karakter emoji yang berbeza dan dijual dengan harga RM152.10, rekomen untuk ibu hamil atau ibu yang dah punya anak-anak sebab boleh muat Pampers dan botol susu.


GIAMAX X THE EMOJI MOVIE INSPIRING MEH TOTEBAG boleh didapati di MIROZA LEATHER untuk COUNTDOWN SALE pada 9-13 Oktober 2017 sempena jualan PANAS #MYCYBERSALE, ada 10% diskaun + Penghantaran percuma !




Go grab this limited edition totebag guys, I hope you all rasa happy selalu kalau tengah stress bila tengok karakter kiut kat bag ni.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : www.miroza.com.my
Instagram : @mirozaleather.official #giamaxemojimove

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸