Buang Background Image dengan Aplikasi tanpa Photoshop !

6:18 PM

Sejak PC aku meletop tak lama yang lalu, memang kerja designing aku dok terbengkalai je, nak harapkan orang eh jangan haraplah, nak ganti power supply pon aku tengah korek duit beli tabong, tapi laki aku cakap nak beli PC baru tunggu bonus next year je la kan haha. Korang mesti tertanya dengan apa la aku dok edit video bagai, semuanya aku akses melalui aplikasi dalam google play je, sebenarnya zaman moden ni korang mesti hargai sumbangan developer dan designer. Kalau boleh aplikasi yang korang rasa useful tu korang beli je la tak mo kedekut. Serious memandangkan aku punya akses limit sangat jadi aku guna sepenuhnya aplikasi dari developers dengan membayar tau. Janji aku punya kerja siap haha.

Salah satu aplikasi yang aku jumpa untuk buang imej background yang aku tak nak, macam kononnya muka aku je... aku dah jumpa aplikasi yang aku rasa berguna jugalah iaitu aplikasi Background eraser then mostly dia akan saved dalam png.

Tapi iklan kemain banyak lah haha ! Korang abaikan sajalah iklan tu ye..






Nah Link untuk korang download : BackGround Eraser

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸