HADA LABO Premium Hydrating Moisturizer Cream 50g

10:21 AM


Bagi you all yang mempunyai masalah kulit kekeringan, I boleh suggest kan you all untuk cuba sendiri HADA LABO Premium Hydrating Moisturizer Cream 50g dimana ianya mempunyai 5 jenis Asik Hyaluronik yang bantu merawat dari permukaan kulit sehingga ke dalam lapisan kulit paling dalam untuk menjadikan kulit lebih lembut, lembab dan hidrat.



HADA LABO Premium Hydrating Moisturizer Cream 50g ni ada 5 jenis Asid Hyaluronik yang memberikan kelembapan pada kulit untuk tempoh masa yang lama.

Krim seumpama frost velvet yang bilamada disapu pada kulit krim ni akan cair dengan kadar kelembapan yang tinggi.

3 Jenis Ceramide yang membantu menguatkan lagi penghadang untuk menjadikan kulit lebih lembut dan lembab sepanjang hari.


5 jenis Asid Hyaluronik :
  1. HA
  2. Super HA
  3. Nano HA
  4. Absorbent HA
  5. 3D HA
Kesemua jenis HA ni ada fungsi masing-masing ye.






Cara nak pakai mudah sahaja just sapu pada kulit setelah kulit dibersihkan, urut sampai serap ke dalam kulit. So far okaylah cuma I rasa macam lembab sangat kulit mungkin kena pakai hari-hari boleh haluskan liang pori kulit wajah I ni.

So bagi you all nak cuba HADA LABO Premium Hydrating Moisturizer Cream 50g ni sendiri, boleh dapatkan di pasaraya, watsons, guardian, boleh beli secara online di watsons dengan harga lebih kurang RM63+ sejar. Kalau beli waktu SALE lagi syok tau. :)


Untuk maklumat lanjut, Sila layari :
Website : https://hadalabo.com.my/
Facebook : Hada Labo Facebook
Instagram : Hada Labo Instagram

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸