Syampu dan Perapi Rambut Green Tea dari Follow Me

9:52 AM

Baru-baru ni I baru cuba sendiri syampu Green Tea Follow ME yang di re-formulasi kembali, tak tahu la kenapa tapi packaging dia memang cantik lah dan formulasi terbaru ni ada bahan seperti Teh Hijau dan juga ekstrak tumbuh-tumbuhan yang dikatakan membantu untuk kuatkan rambut dari akar dan menjadikan rambut lebih sihat dan mudah diurus !



Syampu teh hijau dari follow me ni kaya dengan Vitamin C dan E untuk memberikan perlindungan pada folikel rambut dan juga memastikan rambut menjadi selembut sutera jadi rambut yang dan macam kejung tu rekomen untuk cuba sendiri. Kaya dengan antioksidan sebab digabungkan dengan pelbagai ekstrak tumbuhan dimana apat membantu mencegah kerosakan rambut akibat daripada radikal bebas selain membantu menggalakkan lagi pertumbuhan rambut baru dan juga mengelakkan rambut menjadi nipis.







Bagi anda yang suka buat PERM atau malas cuci rambut boleh mengakibatkan pembiakan kuman dan bakteria pada rambut punca rambut menjadi berkelemumur dan rambut mudah gugur jadi lepas ni kena pastikan kebersihan terjaga bebas dari kotoran dan sebum lebih terkawal akan menjadikan rambut lebih cantik dan kulit kepala lebih sihat. Disebabkan Malaysia ni negara yang panas jadi kita kenalah rajin untuk mencuci rambut dengan syampu yang sesuai untuk mengelakkan kulir kepala berminyak dan kulit kepala yang gatal termasuklah penyebab rambut nipis.

Yang I dah cuba Syampu dari Follow Me ni ialah Soft and Smooth Khas untuk kulit kepala dan kuatkan akar rambut, so far okay la rambut wangi sebab ada ekstrak sakura. Disebabkan rambut I panjang I pakai banyak sikit tapi no worries dia punya bubbles kemain banyak huhu, so far tiada tanda paraben free or sls free dekat syampu i... aku ni ambil berat sikit pasal bahan bahan ni yerlah ada orang alergic you dengan paraben hehe.. aku tak pasti tapi syampu mandian yang budak-budak tu follow me ada hehe.

Selain dari yang I dapat ni, terdapat beberapa jenis lagi syampu Follow Me ni iaitu :

  1. Anti Kelemumur
  2. Anti Rambut gugur
  3. 6-1 ( mungkin untuk semua masalah kulit )
  4. Penjagaan Kulit Kepala
  5. Soft and smooth ( ada syampu dan conditioner )
Okay so bagi you all nak cuba syampu ni boleh dapatkan di pasaran berdekatan anda. 

Untuk Maklumat lanjut, sila layari:

Website: http://www.tohtonku.com.my/
Facebook: https://www.facebook.com/followmefollowlove/

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸