1st Kiosk Melvita di IOI CITY MALL

2:35 AM


Tahniah Melvita atas pembukaan Kiosk yang pertama pada 30 November 2017 yang lalu di IOI City Mall. Walaupun hanya sebuah kiosk yang kecil namun dapat memberikan 'benefits' kepada Melvita Lovers especially produk yang ditawarkan tiada bahan kimia yang berbahaya dan boleh dikatakan produk semulajadi yang hampir organik.

Sempena sambutan pembukaan Kiosk pertama, Melvita telah menganjurkan Mini Holiday Marche' yang dipenuhi dengan organic treats dan NO-TASTIES produk !

Hanya dengan RM115 anda boleh menikmati kebaikan Lovely Rose Set iaitu 3 produk yang menakjubkan dari Melvita ! Jom dapatkan sementera masih ada dalam stok sehingga 31 Disember 2017 dan jangan lupa hashtag #littlegiftsforlargersmiles

Kiosk yang Seluas 350 segi perkaki yang menawarkan beberapa produk organik yang lengkap seperti penjagaan kulit wajah, penjagaan kulit badan dan juga rambut. Objektif Melvita adalah ingin menggalakkan beauty lovers untuk menggunakan bahan organik untuk dalam kehidupan seharian.

Mengenai Melvita 

Pada mulanya terdapat sifat alam semulajadi..

Melvita, sebuah jenama perintis  kecantikan organik yang lahir di Ardèche, di selatan Perancis, sentiasa berinovasi dan mencipta formula prestasi tinggi yang menawan untuk memenuhi semua keperluan beauty lovers.

Sama seperti lebah, Melvita memilih bahan-bahan semulajadi yang tulen dan menggabungkan mereka untuk mencipta nektar kecantikan yang benar.

Melvita menawarkan alam semula jadi paling mujarab selama lebih dari 30 tahun.


Ada set hadiah dari Melvita

Body Care- pilih yang mana you all suka

Pelbagai jenis minyak yang ditawarkan

Argan Oil

Antara Selling Fast product dari Levita - paling I suka yang rose mist

Aww Cute nya Assorted cookies Melvita ni

Bersama Linoralow, body fitness celebrity 
Apa lagi jom terokai Kiosk terbaru Melvita di IOI CITY MALL untuk kebaikan organik sempena cuti Krismas kali ni ! #melvitaioicitymallopening #melvitamalaysia #stopnasties #startorganic

Melvita's Kiosk Concept
Lot GK3A, Ground Floor,
IOI City Mall, Putrajaya
03-89583699

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸