Pakaian Trendy untuk Wanita Bertubuh XXL-5XL

3:08 AM

Hi you all !

Ada berita gembira untuk anda yang mempunyai saiz tubuh dari XXL-3XL, kini anda tak perlu risau lagi untuk mencari pakaian yang trendy, elegan serta bergaya untuk ke ofis sebabnya sudah ada kedai online yang mampu membantu anda mencari pakaian khas untuk menonjolkan bentuk 'curvy' tubuh badan anda. Siapa sangka wanita bertubuh comel pun masih mampu untuk kelihatan elegan dan curvy !



Plusify.my ialah website yang memang sudah tak baru dan asing lagi bagi I sebab Masa I mengandung satu masa lalu I pernah hadir ke majlis nya, waktu tu I memang mencari pakaian khas untuk pregnancy momma. Ya I tahu ramai yang cakap badan I kecil and so on tapi i have to admit that I sampai sekarang tetap masih mengalami masalah perut buncit, dah banyak sangat teknik I lakukan untuk flatkan my tummy tapi memang tak jalan.. lagi-lagi pula orang suruh I control pemakanan  memang tak la caused I masih menyusukan anak I, Imagine I skip my meals, badan mengigil habis kalau tak makan nasi. Haha.

One of the Collection I fall IN <3

Plusify.my diasaskan oleh Cheryn Tan dimana Cheryn sangat menggalakkan wanita yang bertubuh XXL-3XL untuk yakin dengan tubuh badan sendiri dan sangat tak menggalakkan wanita diluar sana menunggu keyakinan itu datang dengan sendiri tapi PASTIKAN ianya berlaku walaupun fakta mengatakan wanita bertubuh badan comel ni selalunya kurang keyakinan pada diri lebih-lebih lagi untuk menonjolkan diri sendiri pada khalayak ramai atau ada acara yang tertentu.

Hey I dah jumpa Cheryn, masa I jumpa dia, she is the most inspirational lady I ever met included the Tammy The Butterfly Project founder, both of them memang bila berada dengan diaorang I don't even think about their sizes at all because they all super friendly and humble. I lebih pentingkan tu dari saiz badan ! :) Cuma yeah still we need to control pemakanan juga. its not abous sizes but more likely kesihatan. Tak semestiya kurus is sihat, tak semestinya chubby is tak sihat, actually kita sendiri tahu kan badan kita kan ? Yang penting kita makan pakai duit kita sendiri. :)


So don't say NO if your body size is XXL-3XL. Cheryn dah wujudkan Plusify.my untuk gaya trendy termasuklah gaya santai, gaya di ofis, gaya dirumah dan juga gaya di majlis-majlis. One of the image I tengok Cheryn is super sexy.

Cantikkan dah macam gaya Anastasia Steel, Christian Grey mesti suka ni ehhe
Lepas ni jangan risau, biarlah orang mengata yang penting kita Happy kan ! So bagi you all nak beli pakaian khas untuk wanita bersaiz XXL-3XL, boleh beli dekat Plusify.my

Pop, Ground Floor,
The School Building, 
JayaOne, Petaling Jaya 
(sebelah changing room) 
Dibuka setiap hari dari 10pagi to 10malam

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸