SunFeet International Pakar dalam Servis Orthotics & Prosthetic

9:03 PM

Kasut yang direka khas mengikut masalah yang dihadapi pesakit
SunFeet adalah sebuah pusat sehenti yang menyediakan jalan penyelesaian Orthotic & Prsothetic untuk memenuhi keperluan pelanggan dengan harga berpatutan dan efektif serta membantu dan merawat masalah kaki yang pesakit alami. Sunfeet International buka setiap hari dari pukul 10 pagi sehingga 7 malam dan menerima pesakit untuk sesi rundingan, segala temujanji boleh dail Sunfeet International 013-528 3939.


Pernahkah kita terfikir yang kaki adalah anggota badan yang penting untuk kita bergerak untuk meneruskan aktiviti seharian dan memudahkan perjalanan ? Kaki memainkan banyak peranan penting dan kita perlulah menjaga anugerah ini dengan sebaik-baiknya sebagai elemen terpenting untuk menavigasi dan memudahkan pergerakan.

Itu sebablah wujudnya Sunfeet International yang akan memberikan jaminan terhadap penjagaan yang berkualiti pada bahagian anggota badan terutamanya bahagian kaki kerana ianya adalah bahagian anggota badan yang paling penting.

Sejarah mengenai Sunfeet International

Sunfeet Pakar Ortopik & Prostetik anda adalah sebuah pusat pemulihan antarabangsa yang telah wujud sejak dari 1978 lagi dimana ianya telah banyak membantu memulihkan pesakit yang mengalami masalah berkaitan kaki. Sunfeet telah diasaskan oleh Encik Lee Joon Wee untuk memenuhi hasrat Encik Lee Yin dengan membina sebuah pusat rehabilitasi orthotics dan prostetik untuk membantu lebih ramai lagi pesakit yang mengalami masalah 'muskuloskeletal' dan gangguan fizikal.

Encik Lee Yin iaitu bapa kepada Encik Lee Joo Wee merupakan pengasas dan pengarah 'Lee Prosthetic and Orthotic Centre' yang mempunyai sejarah yang kukuh sejak tahun 1978.


Rata-rata penyakit diabetes dalam Malaysia kian meningkat, kalau anda perasan pesakit diabetes mempunyai masalah kaki yang perlu diberikan perhatiaan sepenuhnya kalau tak lambat-lambat nanti kena kaki potong. Selain tu masalah kaki leper, sakit lutut, cerebral palsy juga perlu diberikan pehatian perubatan khusus dari pasukan profesional terlatih sepenuhnya supaya kesihatan anggota badan anda terjamin.

Alas Kaki yang direka khusus mengikut bentuk kaki

Ketahui bagaimana memilih kasut yang sesuai untuk kaki

Lakukan ujian untuk kaki anda untuk mengetahui bentuk permukaan kaki anda

I dah Cek ! Anda bila lagi ?
Sunfeet International menyediakan servis mereka kasut khusus mengikut permukaan kaki setiap individu. Kasut yang direka khas mampu mengembalikan bentuk struktur tulang yang normal. Ianya khas untuk individu yang menginginkan cara alternatif merawat masalah yang dialami sekiranya tiada pilihan lain.

Tapak Kaki diimbas dengan mesin khas untuk mengetahui reka bentuk permukaan kaki

Setelah mengetahui permukaan bentuk kaki so senang nak buat alas untuk kaki dalam kasut

Yang ni pula acuan bahagian kaki

Antara bentuk permukaan alas kaki yang direka khas mengikut individu

Dr Edmund menerangkan mengenai kasut yang direka khusus
mengikut saiz, bentuk setiap individu


Bilik Rawatan

Permukaan tapak kaki diukur untuk mendapatkan ukuran yang tepat

Sunfeet International juga menawarkan kelas fisioterapi juga
Di Pusat Rehab Antarabangsa Sunfeet, setiap individu tidak boleh mengabaikan kaki yang perlu diberikan penjagaan secara holistik oleh pasukan pakar yang professional dalam bidang ini termasuklah rawatan yang ditawarkan dalam bidang terapi pekerjaan, pemulihan sukan, prostetik, podiatri, orthotik, pedotrik dan juga fisioterapi. Sunfeet International merupakan salah satu pusat sehenti khas untuk anda yang betul-betul ingin kaki terjaga dengan baik.


Sunfeet International merupakan buatan tempatan yang memberi fokus dalam preskripsi servis produk untuk ortotik dan prostetik yang akan memberikan kepuasan kepada yang memerlukan di dalam Malaysia.


Pusat Pertama dan utama di Petaling Jaya, Sunfeet International juga menawarkan servis rundingan dan pemulihan yang professional kepada pesakit mengenai pendekatan holistik yang membolehkan pesakit berasa selesa dan dalam keadaan terkawal ketika menerima penjagaan serta perhatian khusus untuk kaki mereka.

Para pesakit akan berasa lega dengan nasihat dan latihan terbaik yang akan diberikan melalui pendekatan secara peribadi untuk menjadikan pesakit lebih yakin setelah melakukan sesi rawatan serta rundingan setelah mendapatkan proses pemulihan di Sunfeet International.

Sunfeet International buka setiap hari dari pukul 10 pagi sehingga 7 malam dan menerima pesakit untuk sesi rundingan, segala temujanji boleh dail Sunfeet International 013-528 3939.

Korang boleh dapat 10% Diskaun dari Sunfeet International bila you all tunjuk my blog dan facebook Post I. Promosi ini hanya valid sehingga 31 Januari 2018 tau.


Sunfeet International
BlkC, 18 Jalan 19/1, Seksyen 19
46300 Petaling Jaya, Malaysia
Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : www.sunfeet.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/sunfeetinternational/
Instagram : https://www.instagram.com/sunfeet_rehab_center/

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸