5 Sebab Kenapa Anda WAJIB Dapatkan DUIT PERCUMA Dari WOWSKIN

4:13 AM





Siapa taknak duit kan lebih-lebih lagi dalam keadaan ekonomi yang tak menentu ni ? Jadi sebenarnya banyak cara yang kita boleh buat untuk menjana ekonomi sendiri. Antara salah satunya ialah dengan menyertai contest. Contest apa ? Sebelum tu, jom kita ambil tahu mengenai produk yang I rasa agak menarik dan worth to try dari Wow Skin. I tengok dalam IG Timeline dah ramai user yang kongsikan mengenai set serum vitamin paling lengkap dalam Malaysia iaitu WOWSKIN ni.



Untuk I yang masih baru mengenali produk WOWSKIN ni I rasa agak teruja bila dapat tahu yang WOWSKIN ini ialah sejenis set serum yang mengadungi Vitamin A, B3, C, D dan E khas untuk menjadikan kulit lebih gebus gebas dan tidak kusam. Yang kenal I je tahu 'how much I addicted dengan sumber vitamins ni' sebab satu-satunya nutrisi yang sangat diperlukan oleh badan dan kulit. Kalau nak tahu sumber vitamins adalah sangat disarankan oleh pakar kulit termuka untuk diambil bagi setiap individu yang ingat sihat dan cantik.

Dalam 1 Kotak WOWSKIN ni terdapat 2 botol serum dimana 1 botol mempunyai kandungan sebanyak 15ml dan boleh digunakan sehingga 2-3 minggu mengikut kerajinan menyapu serum WOWSKIN pada kulit. Serum untuk siang dan serum untuk malam which I rasa sangat perfect untuk membantu merawat masalah kulit.

WOWSKIN Day Serum
Ianya mengandungi Vitamin B3, C dan juga E.Vitamin B3 ialah Anti-Redness yang sangat bagus untuk menghilangkan kemerahan akibat dari keradangan dan kulit yang berjerawat. Ianya juga adalah kandungan vitamin yang mampu menguatkan ketahanan sistem imun kulit wajah anda dan kaya dengan anti-oksida untuk mencegah kulit dari radikal bebas yang menjadikan kulit tidak sihat dan kusam. Kalau nak tahu pentingnya Vitamin B3 kulit adalah untuk menjadikan wajah tampak berseri secara semulajadi dan nampak lebih sihat.

Kandungan Vitamin C juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan penghasilan kolagen secara semulajadi dan memperbaiki tekstur kulit yang mengurutu malahan memastikan kelembapan kulit berada di tahap optimum.

Vitamin E pula membantu memudarkan kesan gelap pada wajah dengan berkesan, menegangkan kulit yang semakin kendur akibat faktor penuaan serta merawat masalah kulit terbakar akibat dari sinaran cahaya matahari yang terik.


WOWSKIN Night Serum
Night Serum ni pula mempunyai kandungan Vitamin A dan juga D dimana vitamin A sangat berkesan untuk melambatkan proses penuaan secara efektif, menjadikan kulit semakin lembut dan gebu, mencegah kekeringan dan mengurangkan kadar penghasilan sebum atau minyak pada kulit wajah,

Manakala Vitamin D memastikan sel kulit sentiasa diperbaiki pada kadar lebih optimumdan mengurangkan keradangan kulit yang dialami.


Antara 5 Sebab Kenapa Anda WAJIB Dapatkan DUIT PERCUMA Dari WOWSKIN :

  1. Modal dan Kos yang rendah serta boleh jana wang secara part-time atau full-time. 
  2. Bebas bekerja dimana-mana yang penting anda hanya perlukan internet dan juga smart phone serta laptop. Hanya cari 'customer-target' especially gadis-gadis yang jenis suka menjaga kulit untuk nampak cantik dan gebus-gebas.
  3. Tidak perlu keluarkan duit yang banyak untuk mengambil order. Tapi anda umpama bekerja seperti perniagaan untung di atas angin dimana pembekal, penyimpan stok akan menghantar produk WOWSKIN kepada pembeli, jadi anda tak perlu pening kepala buat semua benda tu Memandangkan cara jualan lebih kepada 'dropshipping' jadi anda tak perlu untuk simpan stok, just jual secara online bagi details pelanggan serta 'submit order' kepada HQ..
  4. Boleh buat pada bila-bila masa dari pagi sehinggalah ke tengah malam yang penting kena rajin sahaja.
  5. Dapat duit boleh guna untuk membina empayar bisnes yang lebih besar, makin banyak korang submit order, lagi besar peluang untuk korang  dapat jana wang secara percuma dari WOWSKIN!
Jadi bagi yang duduk rumah tidak bekerja, gunakan peluang ini sebaiknya untuk gain money, yang penting ianya halal, mudah dan tak banyak beban. Apa pun selamat berjaya ! :)

Kenapa mesti WOWSKIN ?
Memandangkan WOWSKIN kini dah banyak repeat-customer order sebab produk serumnya boleh dikatakan agak efektif dan berkesan. Antara testimoni yang berjaya mendapatkan kesan yang terbaik ialah :





DETAILS MENGENAI CONTEST #makeMONEYchallenge
Berikut merupakan details mengenai contest #makeMONEYchallenge ini.

Terma & Syarat CONTEST #makeMONEYchallenge :

1. WAJIB jual harga diskaun WOWSKIN (RM62 + RM8) = TOTAL RM70 per unit.

2. Wang RM70 WAJIB di transfer kepada HQ terlebih dahulu untuk memastikan tiada aktiviti yang tidak sihat seperti "MAIN HARGA".

3. Wang "SALES" peserta akan di pulangkan semula pada 30.01.2018.

4. RM8 postage yang di charge kepada pelanggan tidak akan di kembalikan kepada peserta.

5. Sales SAH bermula pada 01.01.2018.

6. Terbuka kepada semua warga negara Malaysia termasuk agen, dropship, dan stokis sedia ada.

7. Anda tidak perlu simpan stok, hanya submit order di sistem kami. HQ akan poskan serta update tracking no untuk anda.

8. Anda boleh promosi gunakan apa jua cara asalkan tidak menyalahi etika dan undang-undang.

9. Untuk video atau gambar WOWSKIN, anda boleh dapatkan di :

Website : http://www.wowskin.my/

Instagram : @wowskin.official
Fanpage: WOWskin HQ


#makeMONEYchallenge #wowskin  #flawlesswithvitamins

10. Peserta harus mendaftar di link system OFFICIAL WOWSKIN : dropship.wowskin.my/register 

11. Bagi yang pernah mendaftar dahulu, sila daftar semula pada link yang diberikan.


You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸