JD dan Mogujie kini berada di Ezbuy.my

11:35 PM



Baru-baru ini Ezbuy telah memperkenalkan dua laman web yang terbesar dalam jaringan internet iaitu JD.com dan juga mogujie.com yang telah memilih penjual 'taobao' secara terus dari ezbuy.my.

Bagi yang masih baru seperti I - anda perlu tahu JD.com adalah merupakan laman web e-dagang yang terkemuka di China yang lebih dikenali sebagai Jing Dong (京东). Perbezaan antara Taobao(Alibaba) dan JD.com yang anda boleh nampak adalah dari segi kualiti produk, penghantaran yang pantas, produk yang asli dan original 100% serta servis perkhidmatan pelanggan yang sangat membantu dan cekap.

Richard Qiangdong Liu selaku pengasas dan ketua pegawai eksekutif telah membina operasi logistik yang boleh menguruskan proses jualan dari awal sehingga akhir dari bahagian gudang, penghantaran ke stesen perkapalan dan juga penghantaran terakhir iaitu terus ke pintu rumah anda. Terdapat tambahan yang ditawarkan dari Taobao dimana JD juga telah bekerjasama dengan beberapa jenama antarabangsa untuk melancarkan jenama antarabangsa termasuk Jenama Spectrum, Rimowa (LVMH), B&O Play dan juga DYSON.

Dengan kerjasama antara Ezbuy dan JD.com anda pasti akan diberi jaminan dari segi kualiti produk, keasliaan, servis penghantaran dan servis pelanggan dari JD.com untuk menjadikan pengalaman anda membeli barangan secara talian amat berpuas hati.

6 Cara untuk anda membeli-belah di JD.com melalui Ezbuy.

1. Jika anda tidak mempunyai penguasaan bahasa dalam bahasa Cina, anda boleh menggunakan terjemahan dari Google, jika tak faham juga guna cara yang kedua. Dengan adanya terjemahan dari google, ianya membantu untuk anda dapatkan barangan yang anda inginkan, selepas terjemahan, salin terjemahan dan letakkan di enjin cariaan JD.com 
2. Cari Produk mengikut gambar, tahukah anda boleh mencari barang anda melalui gambar ? Tangkap gambar kemudian cari gambar melalui imej, muat turun aplikasi JD.com dan lihat butang di sudut kiri atas. 

Klik pada Ikon itu mula, kemudian klik pada butang yang ketiga di bahagian atas skrin, ambil gambar produk yang anda cari, JD.com akan bantu mencari item yang serupa seperti yang anda inginkan.
3. Tapis Pilihan untuk meningkatkan Hasil carian. JD.com bekerjasama dengan banyak jenama global yang terkenal dimana anda boleh mencari bahan berjenama dengan harga yang kompetitif
Sebagai contoh jika anda mencari sebuah bagasi baru, boleh menapis carian menggunakan "品牌"
( jenama ) untuk meningkatkan hasil carian anda dengan harga yang kompetitif dan jaminan keaslian dari barangan berjenama.


4. Produk akan diuruskan sepenuhnya di JD. Urusan jualan dari awal sehingga akhir adalah jaminan utama dari JD.com dan disebabkan itulah JD.com lebih menonjol dari yang lain. Produk telah di imbas sepenuhnya dan diperiksa oleh JD.com sebelum dijual. Sila lihat ikon di bawah penyenaraian produk untuk menjamin kualiti yang dijamin oleh JD.com



5. Ulasan Penjual dan produk akan memastikan pilihan anda adalah pilihan terbaik, semak semula ulasan yang diberikan oleh pelanggan. Untuk ulasan pelanggan sila rujuk no.1 seperti contoh di atas. Jika anda tidak memahami bahasa cina anda tidak perlu bimbang anda boleh melihay imej yang dimuat turun oleh pengguna dari pembeliaan mereka. Ianya akan membantu anda untuk anda membuat keputusan sebelum meneruskan pembelian akhir anda.
6.  Halaman hasil carian bukan hanya menunjukkan produk yang anda cari malahan ianya  memberikan maklumat mengenai  rekaan dan stok yang masih ada. Anda tidak perlu menghabiskan masa yang berjam-jam untuk menekan dan melayari secara sengaja produk yang tidak berkenaan. Anda boleh melihak produk, reka bentuk, stok dan maklumat pada halaman yang sama !
Itu dia 6 langkah mudah untuk anda membeli belah di JD.com. Tak pasti macam mana nak membeli belah di JD.com melalui Ezbuy ? Sila baca di sini untuk maklumat lanjut :
> Cara Nak Shopping JD.com melalui Ezbuy <

Antara barangan yang anda boleh dapati melalui Ezbuy adalah seperti barangan eletronik, pakaian, barangan untuk kanak-kanak, gajet dan pelbagai lagi. Jenama yang popular seperti Logitech, Hyundai, Rapoo, Newmen dan steelseries juga terdapat di dalam JD.com.

Barangan Elektronik dan gajet di JD.com
Kasut, bag bagasi, peralatan untuk anak-anak serta cadar pun ada

Untuk golongan yang masih baru melayari JD.com. First thought I, pasti ianya di dalam Bahasa Cina nasib baik boleh translate in English. Bila tengok barangan pun mostly barangan yang dijual adalah produk yang asli. Informasi produk yang jelas serta variasi pilihan barangan yang menawarkan harga yang berbaloi.

Mogujie.com juga menawarkan pelbagai rangkaian fesyen terkini bermula pakaian, skirt, blouse, kasut, bag dan alat solekan.
Akses Mogujie.com melalui Ezbuy.my





I yakin semua kaki fesyen akan suka dengan informasi ini, dimana ezbuy.my turut memberikan pelbagai tawaran untuk kita mendapatkan barangan yang berkualiti, murah dan cantik dari negara Cina. So far I rasa Mogujie ni memang best sebab barangan yang ditawarkan menepati gaya fesyen citarasa I. Nasib baik dah boleh beli melalui ezbuy.my so rasa lega sikit lah.

Bila I masuk Mojugie melalui ezbuy.my, banyak baju yang cantik-cantik, harga diberitahu termasuk
potongan diskaun, lepas ada pilihan kategori mengikut trending, bawah RM30, dan macam-macam lagi.




Jadi bagi you all yang berminat nak beli barangan dari JD.com dan Mojugie.com you all boleh daftar di sini > Ezbuy Registration <

Setiap pendaftaran anda akan menerima RM15 Cash Voucher dan diskaun sebanyak 15% untuk kos penghantaran ( automatik akan terima setiap kali pendaftaran )

Setiap pendaftaran untuk kempen ini anda berpeluang untuk memenangi RM500 cash voucher yang akan dikreditkan RM500 secara automatik di dalam akaun pemenang tersebut.

Untuk maklumat lanjut mengenai penjual yang terbaik dari Ezbuy.my, sila tekan gambar bawah ni :




You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸