MENTHOLATUM LIP CRAYON LIP BALM BAHARU MELEMBAP & MEWARNAKAN BIBIR ANDA

5:05 PM


Mentholatum Lip Crayon Lip Balm serba baharu ini dirumuskan bukan sahaja untuk memberikan bibir warna lembut, tetapi manfaat lembapannya juga memastikan bibir kekal lembap sepanjang hari. Berbeza dengan krayon bibir lain, Mentholatum Lip Crayon Lip Balm adalah ultra lembap kerana ia dirumuskan dengan bahan pelembap seperti Minyak Argan dan Minyak Biji Meadowform untuk menyuburkan dan melindungi bibir, meninggalkannya terasa licin dan terhidrat walaupun selepas berjam-jam disapu pada bibir dan juga membantu menghidratkan serta berfungsi sebagai krayon bibir dan juga pelembap bibir.


Mentholatum Lip Crayon Lip Balm yang terbaharu adalah pilihan tepat untuk I sebab I hanya perlu sapukan pada bibir untuk sihat berseri, mekar dan lembap sebab Mentholatum Lip Crayon Lip Balm BAHARU yang berfungsi bukan sahaja sebagai penyeri bibir, tetapi juga menyuburkan bibir dengan kelembapan yang tinggi! Sama ada untuk penggunaan harian atau untuk majlis istimewa dan ianya adalah gabungan penjagaan bibir dan juga warna bibir.


Ada tips teknik aplikasi yang betul untuk mendapatkan efek warna yang di idamkan. 1 sapuan untuk warna lembut yang tipis, dua sapuan untuk warna terang dan tiga sapuan warna kelihatan pekat dan terang juga. Dengan sapuan yang mudah, krayon bibir yang sangat menyuburkan ini segera memberikan anda warna bibir lembut yang menawan dan Direka untuk menyerlahkan keseluruhan penampilan solekan anda, Mentholatum Lip Crayon Lip Balm terbaharu ini hadir dengan rona merah samar berbeza untuk menepati ton kulit berbeza.



Dan pada pendapat I ianya seperti sejenis pelembab bibir yang nampak bermimyak pada masa yang sama ianya seperti mempunyai efek tinted. Sapuaan banyak kali akan membuatkan bibir nampak lebih sihat dan seksi sikit. Sangat sesuai digayakan dan disapu pada bibir pada bila-bila masa sahaja.

Dan mempunyai haruman yang sweet tambahan setiap kali sapuaan bibir terasa segar dengan rasa minty a bit. Untuk mendapatkan kesan yang lebih penuh dan mungil, pastikan anda menambah sapuan pada pertengahan ulas bibir bawah.



Serlahkan dan cantikkan penampilan solekan secara keseluruhan dengan Mentholatum Lip Crayon Lip Balm baharu! Mentholatum Lip Crayon Lip Balm adalah bebas wangian dan dijual pada harga RM 19.90 (3g). Ia boleh didapati di kesemua farmasi dan juga pasar raya utama bermula Januari 2018

Tentang Syarikat Mentholatum
Syarikat Mentholatum, diasaskan pada tahun 1889 sebagai pengilang dan pemasar produk dadahtanpa-preskripsi dan produk penjagaan kesihatan. Beribu pejabat di Orchard Park, New York, Amerika Syarikat dan beroperasi di Australia, Afrika Selatan, Kanada, Scotland, Taiwan, Thailand, Malaysia, Hong Kong, Mexico, Korea Selatan, P.R China, India dan Jepun. Pengilangannya beroperasi di 26 lokasi di seluruh dunia dan pemasaran/pengedaran di lebih 150 buah negara. Secara dasarnya, syarikat ini sudah pun berusia 99 tahun, dan dimiliki oleh Rohto Pharmaceutical Company Ltd. di Osaka, Jepun pada 1988. Rohto berperanan penting dalam pasaran farmaseutikal Jepun dengan mencatatkan penjualan produk terlaris untuk kategori penjagaan mata, kelegaan perut dan topikal. Sejak 1889, Syarikat Mentholatum telah membangun dan berkembang
daripada hanya sebagai pembekal sabun dan bahan pembersihan diri kecil-kecilan sehinggalah bergelar syarikat bertaraf antarabangsa, yang memasarkan bahan perubatan berkualiti ke seluruh negara. Rangkaian produk Mentholatum mengecapi reputasi tinggi untuk kualiti dan nilai di Amerika Syarikat dan di kebanyakan negara-negara lain seluruh dunia. Setiap produk keluaran Mentholatum dijual dengan jaminan kepuasan tanpa syarat. Jenama di bawah Mentholatum: LipIce, Oxy, Hada Labo, Selsun, Sunplay, Rohto C Cube, Deep Heating Rub.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸