Pelembab Bibir Lano Soft Kekalkan lembapan pada bibir

1:32 AM



Formula baru menggunakan Lanolin Gred Farmaseutikal Premium dan Ekstrak Essence yang didapatkan oleh teknologi canggih dari Jepun telah menawarkan pengguna pengalaman yang unik dengan Lano Soft - edisi balsam bibir terbaru daripada Mentholatum.

Edisi terbaru ini, bukan hanya melembapkan bibir tetapi juga membantu mengekalkan bibir yang lembut dimana Mentholatum mempunyai balsam bibir untuk setiap keperluan anda sama ada untuk bibir kering dan menggelupas, kusam, sensitif atau penampilan yang kurang sempurna.

Bila korang menggunakan produk bibir yang betul anda akan dapat merasai sepasang bibir yang kelihatan menawan memerlukan penjagaan dan khasiat, malahan ia adalah sangat mudah !


Lanolin mengunci lembapan secara semula jadi dan menghalangnya daripada kekeringan. Ia juga menyerap kelembapan daripada udara, dengan itu ia melembapkan bibir sambil meremajakannya dimana tekstur seperti lilin membolehkan aplikasi mudah dengan hanya meluncur apabila disapukan pada bibir.

Kalau anda nak tahu Lanolin adalah agen pelembap yang popular di dalam penjagaan kulit, penjagaan rambut dan terutamanya dalam produk balsam bibir. Ia berasal semula jadi daripada bulu kambing biri-biri yang sangat emolien dan berfungsi sebagai pelembap berkesan.

Dengan Lano Soft, anda boleh menikmati seperti berikut:
  1. Lembut dan Membelai – Bukan sahaja Lano Soft berasa lembut pada kulit anda, ia juga membantu bibir anda kekal lembut dan lembap. Ia bebas daripada pewangi dan pewarna tiruan dan juga ringan dengan kerengsaan rendah.
  2. Lembapan – Selain Lanolin, ia juga mengandungi bahan lembapan yang hebat seperti Minyak Jojoba, Minyak Argan, Minyak Biji Bunga Matahari dan Ekstrak Daun Rosemary yang melembap secara mendalam serta memperbaiki penampilan garis halus. 
  3. Perlindungan Tinggi – Tidak kira apa keadaan cuaca, bibir anda dilindungi dengan Lano Soft. Lanolin mengandungi kolesterol yang sangat penting berfungsi sebagai penghalang kulit. Ia membentuk halangan pelindung pada bibir untuk menyuburkan dan melindungi daripada keadaan cuaca kering, sejuk dan kasar.
Balsam Lano Soft ini dijual pada harga RM19.50 dan boleh didapati di semua farmasi dan pasar raya utama.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸