Promosi Domino's Pizza Malaysia beli 1 percuma 1 pizza

1:36 PM


Wee, sape sini peminat pizza DOMINO'S ? Hands up semua ! Just semalam I found out that Domino's pizza ada buat promosi beli 1 percuma 1 kot. Apa lagi kemain muka we all happy sebab I dan hub memang a big fan Domino's pizza, not only us tapi my cousin pun many times ordered Domino's Pizza ni. Macam dah addicted pun ada juga.

Yang I sempat cuba semalam 2 jenis Cheese Tarik Crust , eh lupa pula flavors nya kan tapi I punya ada pepperoni and satu lagi ada rasa ala-ala minyak zaitun kot. Rasanya Cheese Tarik Crust  ni paling popular di Dominos sekarang.  Dalam bagaian kerak pizzza ni ada kandungan cheddar atas pula ditabur dengan parmesan tu sebab ah memang rasa berkeju-keju je mulut bila makan pizza ni. Paling best tekstur pizza ni sangat lembut sebelum ni Cheese tarik juga boleh didapati dalam keju jenis mozarella yang sebelum ni adalah Extreme Edge Crust.


Pizza Cheese Tarik Crust  ni boleh didapati dalam saiz besar dan regular dan topping boleh dipilih, cuma ia merupakan pizza yang mempunyai tambahan keju di bahagian belah kerak mengikut topping pilihan anda dimana sekarang korang boleh dapatkan pizza ni dengan beli 1 percuma 1.


Sebenarnya Pizza Cheese tarik crust ni dah started dari last year if you guys noticed kan ramai pula orang duduk pos in my timeline #CheeseTarikChallenge dan tagged @DominosMY, and yang paling kreatif telah dipilih untuk memenangi 1 tahun supply pizza dominos kot, eh rasa macam rugi pula tak join contest tu last time !


Eh rasa macam seronok pula main tarik-tarik pizza yang keju dia ala-ala kenyal lagi kaya gitu. Masing-masing muka kemain Happy sangat dapat rasa pelbagai perasa Pizza Dominos ni. So far memang tak mengecewakan langsung ! Tapi nak tarik tu better time tengah hot-hot la kalau dah sejuk dia dah jadi macam ala-ala teh tarik tau !


Eh kalau korang nak tempah secara online, jangan lupa hanya tambah RM2 untuk dapatkan keju tambahan, eh nampaknya hari tu memang korang akan makan keju sajalah for a whole day.


Paling best Dominos pizza pun dok tawarkan lagi satu set iaitu Cheesy four, dalam 1 kotak terdapat 4 hidangan yang merangkumi onion ring, Cheesy cheddar stix, cheddar bites stuffed dan juga Crazy chicken crunchies ( rasa tom yam ). Kombinasi ni akan membawa ke tahap citarasa yang terbaru. So far I memang suka gila rasa taste Ayam tu sebab memang terasa perapan dalam serai. Sedap ! Thumbs Up Dominos !





Semua Pizza Cheese Tarik Crust  dan Cheesy Four boleh didapati di semua kedai-kedai Domino's Pizza dari 13 November lalu dan seterusnya. Tapi untuk promosi bulan Januari 2018 ni korang boleh beli 1 dan percuma 1 bermula dari 15 Januari sehingga 28 Januari 2018 dimana harga asal untuk saiz regular RM27.90, besar RM37.80 dan extra besar : RM47.80.

Lawati Dominos Pizza di pesanan talian di http://www.dominos.com.my/, atau hubungi 1300-888-333 untuk membuat pesanan. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Domino's Pizza Malaysia Cheese Tarik Crust dan Cheesy Four serta promosi lain yang berterusan, lawati Dominos di http://www.dominos.com.my/.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸