Tutorial Kopek Kupas Potong Buka Durian untuk Perempuan Sahaja

7:19 AM

Jalur warna kuning tu tempat korang boleh cucuk ngan pisau heheh

Hi sekarang tengah musim durian kan, ye ke ? Tak kisah lah janji dapat makan durian puaskan nafsu nak makan tu pun I dah rasa bersyukur sangat especially durian agak mahal di zaman Najib ni, kalau korang nak tahu ada durian yang 1 kelongsong nampak buruk sikit aku grab juga tapi dia kasi murah lah, ada haritu dia kasi RM2 Sebiji, lepas tu the next day pula ada gerai durian lain kasi RM 15 untuk 3 biji, bila tengok isi durian kampung memang kale pucat kan , tapi bila dah makan oh yeah sedap, 1 kelongsing tu sikit je ulatnya tapi isi dia banyak doh, jadi bagi aku sangat untung lah, boleh simpan buat tempoyak.

usually aku akan ambil durian kampung banyak sikit dan ambil satu durian yang mahal tapi bukan Musang King la, huhuh, durian 101 dan juga durian D24, isi pun kuning-kuning kan, jadi bila dah suka makan durian, aku sanggup doh beli janji dapat murah sikit dari harga asal dah rasa lega.

Kebun keluarga husband last year durian tak menjadi, mother in law aku cakap tahun ni bulan 8 Insha Allah durian berbuah, woah Aminnnnn harap banyaklah durian menjadi kali ni, best tu  ! dapat merasa lah hehe.

Apa- apa pun Jom belajar cara nak kopek, kupas, potong atau buka durian khas untuk kaum wanita sahaja ! heehehhehe, korang boleh tengok video i pasted Okay :)

Actually ayat apa yang sesuai untuk korek durian ni, macam macam ayat aku guna pula kan.



Apa-apa pun tak semua orang dapat makan durian nowadays sebab haarga mahal sangat, kalau tak mampu nak juga makan durian boleh lah ambil yang orang kedai nak buang - itu lah yang berlaku pada aku sebenarnya, hahahah ! Lol ! Rezeki namanya ni.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸