28Mall.com Shopping Barang Original dan Kutip HongBao Sebanyak mungkin dan boleh dapatkan Samsung 7 Edge secara percuma

10:11 PM

 

www.28mall.com adalah salah satu portal untuk anda bershopping sakan produk yang original bukan produk tiruan dan boleh dibel secara online. Anda boleh GRAB sebanyak mungkin 28Mall Hong Bao dan boleh redeem 'FREE HONGBAO Deals' antaranya adalah seperti Samsung 7 edge + VR.

Anda perlu mendaftar dan setiap kali pendaftaran baru anda akan mendapat 'FREE HONGBAO' secara rawak. Macam saya dapat lebih kurang 5HB$ kemudian boleh gunakan Hang Bao tu untuk redeem free barang yang di offer di bahagian kategori 'FREE HONGBAO Deals.'

1 hari anda share di sosial media setiap kali diklik anda akan mendapat HB$. Anda boleh kumpul seberapa banyak HB$ dan boleh redeem barangan kegemaran anda di 'FREE HONGBAO Deals.'
 

Syarikat e1Net atau eOneNet.com ini adalah syarikat utama yang 'handle' www.28mall.com iaitu salah satu platform online yang menggunakan konsep Share & Shop For FREE. Share link 28Mall menggunakan affliate anda. anda akan mendapat HB$ baru boleh claimed hadiah nanti.

 

Bersama orang kuat Syarikat eOneNet.com : Fione Tan menerangkan bagaimana untuk melakukan pembelian, share dan tebus di www.28mall.com.

Berikut GAMBAR DI BAWAH adalah jenama yang ada di www.28mall.com, saya dapat lebih kurang 5HB$ selepas mendaftar dan terus redeem LOYD - RASPBERRY & STRAWBERRY Flavoured Fruit Tea iaitu sebanyak 4HB$ UNTUK 1 UNIT.






Jadi, apa lagi jangan lupa daftar akaun anda di www.28mall.com dan anda akan mungkin akan dapat banyak HB$ secara banyak tau ! It's random, lepas tu boleh beli barang untuk redeem. Good Luck !

Untuk maklumat lanjut :
Website: www.28mall.com
Facebook: 28Mall.com (Asia) : 28Mall Hong Kong (Hong Kong)
Hashtag: #28mall.com #hongbao #onlineshoppingmalaysia #ShareAndShopforFREE

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸