MAHA 2016 berjaya tarik 3.7 JUTA pengunjung.

10:26 PM


Sedar tak sedar sudah hampir seminggu berlalunya MAHA 2016, Namun ianya telah menjadi sebagai peristiwa yang masih terkenang-kenang dalam ingatan. Terlalu banyak bahagian yang telah berjaya kami lawati.  Dan disitu kami dapat berkenalan dengan ramai Usahawan Bumiputera yang berjaya dalam memperkenalkan produk-produk keluaran mereka.


Selama hampir seminggu berlangsungnya MAHA 2016, majlis ini telah berjaya memikat ramai hati Rakyat Malaysia untuk hadir dan memeriahkan lagi acara ini.


Walaupun panas, hujan tetap ramai sanggup menjelajah keseluruhan MAHA2016, tahniah masin-masing telah banyak mendapatkan ilmu sebanyak mungkin.

Bagi saya yang sempat menjelajah bersama rakan-rakan lain. Saya pasti Upin dan Ipin HALL lah paling diminati ramai lebih-lebih lagi kanak-kanak. Hall yang sangat besar telah memuatkan bilangan kanak-kanak yang sangat ramai. Rasanya seharian jua lah ibubapa duduk menemania nak-anak mereka di dalam Hall Upin dan Ipin.

Apa pun tahniah daripada kami semua atas kejayaan MAHA 2016 kali ini. Diharap akan datang MAHA 2017 akan menjadi lebih menarik dan seronok !

Terima kasih kerana membaca. Jom Layan lagu ni HANG PI MAHA ;))

 

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸