KORNNA Malaysia kini berada di Parkson, MyTown Shopping Center !

12:59 PM

Stylo Syafiera with Kornna

Yuhuu everyone ! Kornna is already in da town. Yang dekat MyTown Shopping Center ni adalah kaunter Kornna yang terbaru dan telah berada sejak dari 8 April 2017yang lalu di dalam Parkson.

Kornna ni sebenarnya mempertengahkan konsep yang sangat trendy untuk target generasi remaja dan yang masih mempunyai jiwa muda. 'Making Feet, Hip & Happy' adalah inovasi yang tercipta untuk mengekpresskan lagi personaliti, mood dan atitude seseorang.

Kornna ni menggunakan warna-warna yang bright dan nampak attractive je bila seseorang tu pakai foot wear dari Kornna ni.  Nampak macam rubber tapi bukan sebarang rubber tau.

Eye wear dengan Selipar Kornna buat I nampak bergaya
Rekaan kasut, selipar, spek mata yang sangat kasual ni menggunakan kompaun EVA yang unggul. Kornna ni sangat ringan dan terasa seperti tak pakai selipar, ianya sangat lembut dan boleh nampak bergaya walaupun pergi ke beberapa majlis.

KORNNA kini sudah dilihat di kedai dan Streets di Singapore, Malaysia, Thailand, Vietnam, Indonesia dan tak lama lagi mungkin akan berada di serata dunia.

Seleksi Pilihan kast dan selipar Kornna

Kornna | Selipar ala-ala Jepun dah aku tengok ni

Kornna | Sandal






Kasut-kasut, selipar dan spek mata kat Kornna ni memang I sempat cuba, Ya Ampun memang kaki tak sakit langsung bila pakai seharian plus memang tak ada kesan melecet pakai kasut ni.


Antara Koleksi Feet Apparels dari KORNNA ni ialah :

  1. NINA
  2. HUGE
  3. HARMONY ( MEN AND WOMEN )
  4. TERESA
  5. COLIN
  6. HELEN


KORNNA ni sangat menarik sebab semua rekaan kasut dan selipar mempunyai anti-microbial, serapan kejutan, kalis air dan sangat ringan.

Kornna | Polarrized UV400


Hi all tadi I sempat singgah ke KornnaMy di MyTown and tried several kasut and sunglasses... I managed to grab 1 pair sebab kasut yang I pakai ni ada anti-shock, anti-microbial, and sangat-sangat selesa... plus walaupun jenis rubby still tak sakit kaki and bergaya sangat..
Bagi you all yang nak cuba sendiri kasut ni, sila layari :
Website: http://www.kornna.com 
Facebook : https://www.facebook.com/kornnamalaysia/


You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸