Babydash.com.my memudahkan ibubapa untuk membeli barangan bayi secara online tanpa pening kepala

5:39 AM


Sebagai seorang ibu yang senantiasa 'busy' dan tidak mempunyai banyak masa untuk ke tempat membeli belah lebih-lebih lagi untuk beli barangan bebudak ni sebab rimas bersesak, bukan bersesak di dalam mall tapi dekat jalan raya faham-faham lah bagi mereka yang tinggal di sekitar KL walaupun dah ada kemudahan MRT tapi belum tentu kalau kita borong banyak barang confirmlah kita malas nak bawa barang berat-berat sana sini lebih-lebih lagi bawa anak dengan nak jaga mereka ni biasalah bebudak ni bukan jenis duduk diam karang tiba-tiba masing-masing meraban cari barang tertinggal pula dah. Eh macam macam ragam jadinya nanti.

Babydash.com.my ni sebenarnya dah berada dalam pasaran online lebih  kurang 6 tahun lebih eh I dengar cerita dari Kak Aiin tadi tapi ni baru 1st time I dengar pasal platform ni itupun baru harini sebab babydash ajak kitaorang tengok warehouse dorang. Best menarik memang banyak barangan keperluaan bayi dan budak-budak  ada di jual kat sini especially barangan penjagaan kulit yang berkualiti tinggi, pampers dan juga susu karihome. Tengok macam boleh beli secara pukal dengan harga promosi yang agak menarik juga tu.



Kalau you all tengok website babydash.com.my terdapat beberapa kategori seperti pampers, tisu basah, susu dan makanan formula, produk untuk penyusuaan, barangan keselematan untuk anak-anak, permainan dan buku, gear, pakaian dan pelbagai lagi. Selain tu babydash.ciom.my ni rajin menawarkan harga dengan promosi kaw-kaw dari 20%-30%.

Dengan penggunaan hashtag #BabyDashShophopShop apa lagi ramai para ibu bapa teruja lah mendapatkan barangan keperluaan untuk anak-anak dengan tawaran harga yang menarik ni.


Tapi kali ni I berpeluang melihat sendiri WareHouse Babydash.com.my di mana kami telah menggunakan dashpoints we all untuk redeemed pembeliaan. Time tu pulun barangan yang I nak guna. Banyak sebenarnya pilihan sampai rambang mata, anak aku faham-fahamlah pantang betul tengok si Thomas ni jadi aku pun belilah lagi pun yang ni jenis Mega Blocks tau, okay je not bad harganya lebih kurang RM26 Sebiji and then Seba med 200 ml ni ada promosi RM19.61 promosi lebih kuran 20 %. Pureen Liquid Cleanser tu memang aku selalu guna sebab aku cuci botol air anak aku guna ni lebih selamat dan tak berbau seperti sabun yang kuat. Paling best yang wooden blocks chop chop tu tinggal the last one cepat-cepat je aku grabbed. hihi total lebih kurang RM100 tau.


Lepas dah made purchased semua barangan diletak dalam kotak yang ada logo comel BabyDash memandangkan aku beli secara datang ke warehouse jadi aku tak payah bayar delivery, tapi ikut berat juga lah harga delivery ni.


Anak aku happy sesangat dapat beli barangan fav dia dari babydash.com.my.


You all boleh beli pampers Coon dari babydash.com.my juga wehoo bestkan.


Aktiviti yang ada sekitar jelajah kami di warehouse babydash.com.my ada tempat bermain untuk kanak-kanak bola banyak-banyak dalam pool plastik, ada badut buat funny things, and small refreshment.


Small refreshment yang paling sedap aku pernah rasa. hiks !
Bagi you all yang berminat nak beli produk barangan bayi, sila jenguk :
website : www.babydash.com.my
FB : https://www.facebook.com/Babydash.com.my/
IG : https://www.instagram.com/babydash.com.my/

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸