Lebih dari 2 ribu produk Watsons di dalam Platform Shopee !

3:03 PM

Haritu I sempat attend lah Shopee X Watsons Malaysia buffet dimana sekarang you all boleh tengok Shopee dah ada Watsons tau, korang boleh beli online melalui Shopee, best betul Shopee tu siap kasi delivery free lagi tau dan hampir 3 juta pelanggan Shopee boleh menikmati peluang ni tau.

Gambar dari Kak Halimah !!

Lebih dari 2 ribu produk dari Watsons dalam platform Shopee tu, ada shampoo, ada sabun mandi, pencuci muka dan pelbagai keperluaan lain la

Dengan adanya pembelian secara online ni korang tak payah susah dah redah jalan jem lagi, korang pilih barangan kesukaan korang lepas tu add to cart, check out, dan tunggu la dalam 1-2-3 hari gitu.. paling lama pun 7 hari macam tu la sampai kat pagar rumah korang.

Setiap hari Rabu korang boleh nikmati sebayak 20% bila korang shopping di Watsons melalui Shopee. Boleh dowload aplikasi Shopee dan search fot Watsons tau jangan lupa.

Sekitar pelancaran, ada pemenang dan media telah terpilih untuk mengambil barangan essentials di dalam atsons, dorang kena ambil barangan yang tak melebihi atau tepat RM100.

Aku tak bernasib baik lagi kesian aku. :(

http://www.shopee.com.my/

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸