Eglips Lively Liquid Lip Color Aurora Red

1:31 PM


Last time I ada join contest dari Watsons untuk raikan jenama Eglips yang kini berada di dalam Watsons. T ak silap ada 5 warna and I menang salah satu warna dari jenama ni iaitu Aurora Red, but sharing is caring kan ? I kasi my sister because she said warna ni cantik sangat.

Yeah I won't lie the color is super cantik and really suits with my skin color, plus it matte, tak melekit dan mempunyai formula yang sangat creamy dan highly pigmented cuma korang kena biarkan kering dulu warna ni if still basah it doesn't smudge-proof nanti. Produk ni produk Korea tau, which is I baru tahu pun sebab Watsons yang upload.

So far I suka lip color ni. Kalau korang nak beli boleh beli dekat watsons.

Xoxo,
syafiera







You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸