Dagu nampak Runcing dengan Dolly V-Shape

7:35 AM


Bagi yang mengalami masalah seperti pipi tembam, dagu berlapis atau dikenali sebagai double chin korang mesti teruja nak mencuba sendiri produk yang katanya mampu untuk memberikan
kesan dagu runcing dan tirus ala-ala patung barbie disamping leher nampak jinjang tanpa kehadiran lemak-lemak di sekitar bahagian tersebut.

I nak perkenalkan you all satu produk yang ramai instafamous sudah mencuba sendiri iaitu Dolly V-Shape. Apa yang menariknya tentang Dolly V-shape ni ?




Dolly V-shape bertindak untuk membakar lemak dan menjadikan kulit pipi serta dagu lebih lembut. Maknanya selepas pemakaian Dolly V-shape korang boleh rasa result yang instant. Bagi yang mempunyai masalah kulit sensitif anda hanya digalakkan untuk memakain hanya dari 30 minit ke 1 jam sahaja tapi kalau korang terasa gatal semasa pemakaian jangan risau sebab gel sejuk bawah dagu tu tengah buat kerja manakala bagi yang kulit normal tiada masalah korang boleh meneruskan pemakaian minimum sekitar 3- 4 jam sahaja.

Dalam Dolly V-shape ni ada kandungan seperti asid hyaluronik tu sebab bila pakai korang takkan rasa panas tapi proses pembakaran lemak tetap akan berlaku sebab asid hyaluronik tu dia bantu melembabkan kulit ibarat memakain bengkung tapi pakai di bahagian dagu. Dolly V- Shape ni juga berasaskan Hidrogel yang memberikan kesan sejuk dan mengurangkan saiz lemak di bahagian pipi dan bawah dagu dengan pantas. Esktrak Hedera helix pula bertindak sebagai nutrien yang membantu memecahkan lemak di bahagian dagu.
Kalau nak lagi best pakai Dolly V-Shape pada waktu malam ketika tidur lagi bagus bangun-bangun tidur je dagu dah boleh nampak runcing dan tirus gitu.

Dolly V-Shape ni berharga RM70 1 kotak/5 keping.





CARA PEMBELIAN:


Whatsapp: http://nak.la/DollyR
Facebook: https://www.facebook.com/RZNbeautyhq/
Instagram: @rznbeauty_official2
Website: shop.bizapp.my/rznbeauty

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸