Kaki Kipas Susah Mati Bola Sepak ? Jom Pergi Manchesters !

7:16 PM



Bola sepak sentiasa menjadi sebahagian daripada sukan yang dah menjadi seperti budaya di dalam Malaysia. Muda atau tua, untuk peminat bola sepak yang kaki kipas mati, tidak ada yang lebih baik daripada menonton perlawanan bola sepak secara langsung apa lagi jika ia adalah MCFC (Kelab Bola Sepak Manchester City) vs MU (Manchester United).

Suasana yang meriah dengan teriakan, nyanyian kelab, keseronokan, tenaga, kesakitan atau kegembiraan yang dirasai tidak dapat dijelaskan.

Liga Perdana Inggeris adalah salah satu liga bola sepak paling popular dengan jumlah pengikut tertinggi, walaupun di Malaysia. Ia benar-benar membuatkan mimpi menjadi kenyataan untuk semua peminat setia bola sepak dapat menonton perlawanan secara langsung di salah satu stadium terkenal.





DASHING, jenama produk dandanan khas untuk lelaki terkemuka yang memahami mengenai 'adrenalin rush' dan semangat dari lelaki untuk dunia bola sepak. Dengan ini, DASHING sedang menganjurkan peraduan untuk tahun ke-3 Let's Go Contest Manchester! Penginapan percuma, 4 hari 3 malam perjalanan balik ke Manchester, United Kingdom untuk 6 orang pemenang bertuah termasuklah tiket VIP untuk menonton pertandingan langsung antara MCFC vs MU sebagai hadiah utama dalam Let's Go Manchester Contest! 

Itulah 4 hari pengalaman makan, tidur dan menghirup udara segar di Manchester, Inggeris! Pemenang bukan sahaja akan menonton 2 daripada kelab bola sepak terbesar di dunia yang bertarung menentang satu sama lain untuk tempat duduk VIP mereka di Stadium Etihad malahan juga termasuklah lawatan ke Muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield.

Selain itu, terdapat peluang untuk berinteraksi dan mendapatkan autograf daripada beberapa Legenda MCFC. Di samping itu, terdapat Tour Misteri Magical di tempat untuk para pemenang di mana mereka akan dibawa ke lokasi yang berkaitan dengan band muzik terkenal, The Beatles.

Set Wangian Dashing EDT dan penyembur badan edisi terhad

Apa lagi yang anda tunggu ?.Anda hanya perlu membeli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit tunggal dan Whatsapp dengan jelas satu resit secara penuh, Masukkan Nama, NRIC atau Pasport dan belian pembelian ke + 6016-9972373. 

Hanya dengan cara yang mudah ! Jadi, apa yang anda tunggu? Sertai sekarang dan jadilah peminat yang berdiri di tempat VIP untuk menonton perlawanan secara langsung di hadapan mata anda dengan 50,000 peminat dan DASHING, jenama penjagaan dandanan lelaki terkemuka di Malaysia!

Peraduan ini berakhir pada 31 Januari 2018. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, anda boleh melayari www.facebook.com/Dashing.MY atau www.dashing.com.my atau hubungi nombor talian bantuan talian 03-80238311.

Minyak wangi EDT dari Dashing edisi terhad

Penyembur badan edisi terhad perlindungan sehingga 24jam

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸