HADA LABO'S NEW 3D PERFECT GEL FOR A MORE LIFTED, FIRMER AND SCULPTED LOOK

7:05 AM

5-IN-1 3D PERFECT GEL
Semakin meningkat usia, kulit kita semakin hilang seri dan elasticity skin. Penuaan juga menjadikan kulit menjadi sangat kering selain semakin nipis dan Nampak pucat. Oleh itu sangat penting untuk dapatkan rawatan dalam rutin penjagaan kulit wajah untuk merawat masalah penuaan.

Tesktur Gel tanpa warna
 5-in-1 Perfect Gel ini membantu untuk melembabkan dan menjadikan kulit Nampak seakan 3D Contoured dan kulit Nampak lebih tegang dan remaja. Ianya mempunyai lembapan yang sangat kaya dengan  3D Hyaluronic Acids. Berfungsi seperti Krim, Susu, Esen, emulsion dan juga Topeng waktu tidur.

Kulit terasa sangat Lembab dan Lembut

Ianya bertindak sebagai  collagen booster pada wajah dimana diformulasikan dengan 4 jenis HA + Sacran yang membantu untuk menghidrat kulit dari luar sehinggan ke dalam lapisan kulit untuk lembapan berkekalan sehingga hampir seharian.

Mudah Menyerap Ke dalam Kulit tanpa rasa Melekit
3D perfect gel dari Hada Labo ni diformulasikan dengan kolagen yang di hydrolyzed yang membantu menegangkan kulit wajah dan memberikan 3D shape on face. Bintik bintik htam dan juga garisan halus dapat dirawat dengan Gel ni. Ianya juga mempunyai ekstrak Resveratrol iaitu salah satu anti-oksidan yang powerful dari Wain merah.

Hada Labo juga ialah salah satu jenama yang bebas dari mineral oil, fragran, alcohol, pewarna sekali gus ianya sangat sesuai digunakan oleh kesemua jenis kulit.

HADA LABO 5-IN-1 PERFECT GEL ,100g dijual dengan harga (RM94.90) Dan sudah berada di pasaran bermula dari September 2016. Boleh didapatkan di seluruh pasaran farmasi seperti Guardian dan Watsons.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
https://hadalabo.com.my/index.html

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸