Jom Shopping di PH Fashion, GM Klang !

3:05 AM

Model Blogger di PH Fashion !
Semalam I sempat mencuba sendiri beberapa helai baju di PH Fashion GM Klang, dimana PH Fashion menawarkan koleksi baju yang sopan dan sejuk mata memandang serta harga pakaian yang sangat berpatutan dan mampu milik.

PH Fashion ialah Pearl Harbour Fashion yang telah diasaskan semenjak dari tahun 2007 lagi. PH Fashion mempunyai kesedaran tinggi dalam menepati citarasa bagi mereka yang meminati pakaian yang sopan terutamanya kaum wanita yang muda namun kelihatan elegan bergaya dan cantik tanpa menjolok mata bagi mereka yang memandang.

PH Fashion menggunakan pereka berbangsa melayu supaya menepati ciri-ciri yang dikehendaki untuk dipasarkan. Terdapat 2 konsep yang tawarkan oleh PH Fashion iaitu 0 2 0 ( online to offline) untuk memberikan servis yang mesra pelanggan supaya mereka boleh membeli secara online atau pun singgah sendiri di butik PH Fashion di Mall.

Raya dah nak dekat, Jom Shopping di Pearl Harbour !
Terdapat banyak pilihan baju tradisi melayu untuk wanita di PH Fashion seperti Jubah, Baju kurung, blouse, palazzo, Cardigan, jaket, seluar, skirt labuh, satu set blouse dan palazzo pelbagai corak dan bentuk yang megikut stail fesyen yang terkini dengan harga yang berpatutan ! 'kasual, elegan dan trendy' adalah moto yang digunakan  di PH Fashion. Selain itu pakaian yang cantik untuk kanak-kanak turut ada di dalam PH Fashion.

Laman Web PH Fashion 
PH Fashion kini telah mempunyai laman web rasmi sendiri dimana anda boleh terus membeli secara online di www.pearlharbour.com.my. Pakaian yang ditawarkan hampir serendah RM5 sehinggalah RM80+ dan tidak termasuk kos penghantaran. Setiap kali anda membeli anda akan dapat mengumpul mata ganjaran dan boleh menebus ganjaran tersebut !

www.pearlharbour.com.my
Setiap pendaftaran akan mendapat percuma 100 point yang bersamaan RM1.  Terdapat pelbagai tawaran menarik jika anda sudah mendaftar di PH Fashion.

Pelbagai Pilihan Pakaian Yang Cantik
dengan warna-warna pastels

Shopping Sakan kakak-kakak ni

Antara pakaian yang digayakan mengikut trend

Pakaian Hari Raya yang menjadi pilihan kami

Pattern yang menarik juga ada di PH Fashion
Hari Raya yang bakal tiba tak lama lagi, jomlah kita bershopping di PH Fashion !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
☎ Customer Service: +603-9226 2328 ☎
PM Whatsapp : +6010 - 760 4666 / +6018 - 217 0388 /

Website : www.pearlharbour.com.my
Facebook : PH Fashion
Instagram : phfashion_official
Wechat : pearlharbourfashion

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸