SHIZENS NEW CONCEPT GRAND OPENING X FACIAL SERVICE

1:00 PM

Hi youalls, tahu tak baru-baru ni Shizens memperkenalkan 'Concept Store' di Isetan, Garden Mall dimana di sini korang boleh akses barangan makeup Shizens di situ dan terdapat kabin kecantikan yang dilengkapi dengan bilik rawatan muka. Konsep yang digunakan juga adalah lebih kepada studio makeup.



Shizens adalah jenama kecantikan yang tidak asing lagi dalam dunia kecantikan dimana produk yang dihasilkan oleh mereka kebanyakan lebih untuk menjadikan kecantikan seseorang individu itu lebih menyerlah berbanding menutup kecantikan mereka dengan makeup yang tebal. Barangan kecantikan dari Shizens lebih merawat dari dalam dan menyerlahkan lagi kecantikan semulajadi seseorang.

Sebagai salah seorang peminat produk Shizens, I tak tipu yang I salah seorang banyak follow up tentang informasi terbaru produk Shizens ni, selalu kalau ada beauty workshop by Shizens I selalu  RSVP sampailah satu masa dijemput sendiri untuk datang ke Product dan Store launched by Shizens.

Shizens mempunyai rangkaian Penjagaan kulit seperti :
  1. Hydrating
  2. Anti-Aging
  3. Firming
  4. Brightening
  5. Special Care
Manakala, untuk Kosmetik kecantikan pula :
  1. Mata
  2. Bibir
  3. Wajah Muka
Kalau nak tahu I ada almost semua lah produk Shizens ni dari I beli sendiri sampailah I dapat, hehe. Reason why I suka sangat Shizens ni sebab masa ada beauty class kat KLCC haritu dorang bagi full touch up and I paling teruja dengan Eye Charm sebab yang tu buat mata I macam pakai bulu mata palsu hehe.



Masa Majlis pembukaan ni, kami diterangkan mengenai konsep Store Shizens, mengenai produk, cara penjagaan kulit wajah, malahan terdapat beberapa kuiz dan sesi cabutan bertuah. Antara selebriti yang turut memeriahkan majlis juga ialah dengan kehadiran pelakon cantik Syatilla Melvin isteri kepada pelakon popular Shaheizy Sam.








    Bagi anda yang ingin mengalami sendiri rawatan muka di Shizens jangan lupa telefon Shizens tau.
    Read My blog about Shizens:
    1. SHIZENS : SENARAI HARGA PRODUK & TEA PARTY DI MALAYSIA.
    2. #Product Review : Shizens Lip Tattoo ( Lip Pigments ) every beauty bloggers should own ! Recommended for those who wants to achieve natural pink color on the lip!
    3. RM1500 BELANJA UNTUK PRODUK SHIZENS !
    4. KOLEKSI SHIZENS VISAGE 2017

    Untuk maklumat lanjut, sila layari :
    Facebook : Shizens Malaysia
    Instagram : @myshizens
    Website : http://www.shizens.com/

    You Might Also Like

    0 comments

    🌸Blog Followers🌸